نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با بهترین خدمات نقاشی ساختمان در تهران با قیمت مناسب

قیمت نقاشی ساحتمان

قیمت نقاشی ساحتمان

اگر شما هم قصد انحام نقاشی ساختمان جرفه ای را توسط نقاش ساختمان داشته باشید یکی از مهمترین معیار برای انتخاب نقاش ساختمانتان ، قیمت نقاشی ساختمانی است که او ارایه می دهد . اما متاسفانه شما در این عرصه با قیمتهای مختلفی را روبرو خواهید که هر کدام دلایل خاص خود را دارند که در این برگه من به آنها می پردارم :

قیمت نقاشی ساحتمان

قیمت نقاشی ساحتمان

قیمت نفاشی رنگ روعنی چقدر است؟

قیمت نقاشی رنگ اکرزولیک چقدر است؟

قیمت نقاشی رنگ مولتی کالر چقدر است؟

قیمت نقاشی رنگ نما چقدار است؟

قیمت نقاشی رنگ سیلر کیلر چقدر است؟

قیمت نقاشی رنگ پلاستیک چقدر است؟

فیمت نقاشی سقف چقدر است؟

نقاشی ساختمان ارزان قیمت :

ارزان ترین نرخ نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان با رنگهای پلاستیک هستند . اما هستند نقاشانی که شاید قیمت رنگ روغن را معادل رنگ پلاستیک انحام می دهند  حال چرا و به چه دلیل ؟ ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما من بعنوان نقاشی که سالها تجربه کاری در این رابطه دارم دو صورت را می توانم تصور کنم :

یکی اینکه نقاش ساختمان در ایتدای کار خود است و مشتری های زیادی ندارد و کیفیت کار خود و قیمت کار خود را قدای مشتری مداری می کند . البته نا جوری که در کار ضرر کند بلکه معمولا نقاشانی که ارزان کار می کنند از کیفیت کار تاحدودی می کاهند.

نقاشی ساختمان بی کیفیت یا با کیفیت:

رنگهای در نقاشی ساختمان دارای انواع گوتاگونی از لحاظ جنس هستند. رنگهای رساختمانی معمولی با کیفیت در بازار معمولا از مهر استاندارد برخوردار هستند.

بسیاری از رنگهای پلاستکی دارای درجه بندی هستند.

با توجه به اینکه اغلب رنگهای بکار گرفته شده در صنعت نقاشی ساختمان دارای استاندارد لازم هستند می توان نتیجه گرفت که مهمترین دلیل با کیفیت بودن کار نقاشی ساختمان بعد از نوع رنگ  نحوه اجرا و زیرسازی کار است .

نقاشی ساختمان بی کیفیت معمولا نصف قیمت نقاشان ساختمان با کیفیت متوسط انجام می شود.

 

فیمت نقاشی سقف چقدر است؟

نقاشی ثقف با رنگهای پلاستیک انجام می شود. رنگهای پلاستکی ارزانترین رنگها هستند . رنگهای پلاستیکی بخاطر مات بودن شدید و اینکه سقفها معمولا کوچکترین برجستگی در معرض نمایش قرار می گیرد از رنگ آمیزی رنگهای پلاستیکی در تمام دنیا استفاده می شود.  اگر از رنگهای اکریلیک هم استفاده شود از رنگ اکریلیک مات استفاده می شود.

قیمت نقاشی سقف  یا همان نقاشی  پلاستکی در سال ۹۷ از مترکربع ۶ هزار تومان با توچه به نوع زیر کار و سطح کار درخواستی محاسبه می شود.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »